Запроваджуеться постійне моделювання спільної діяльності з питань інклюзії.
Нами організовано унікальну систему розвитку дітей з особливими освітніми потребами , яка включає в себе
- комплексну роботу з батьками (навчання, тренінги, супровід)
- узгодження правил і стандартів корекції дитини
- діагностика базових, мовних, навчальних навичок
- діагностика фізичного та сенсорного розвитку
- Нами розробляється освітній маршрут для дитини від корекційного класу (групи) до нормотіпічного класу (групи). Для кожної дитини складається індивідуальна програма розвитку, яка коригується залежно від цілей і постановки нових завдань.
- На базі Протоколу «Оцінка сенсомоторного розвитку дітей з особливими освітніми потребами та складання індивідуальної програми розвитку дитини» Центру фізичної інтеграції «Тонус» та Протоколу «Оцінка навичок дитини з особливими освітніми потребами та складання індивідуальної програми розвитку дитини» початкової школи і дитячого садочку «Мармеландія» відпрацьовано Протокол спільної роботи з інклюзії.
В перспективі до участі в експерименті планується долучити заклади, відкриття яких відбудеться на площах Харківського інституту управління протягом 2021-2022 рр.
Оздоровчий центр
Учбовий центр
Центр реабілітації
Оздоровчий табір